Kõigepealt kogusime sisendit Pääsküla jäätmejaamas töö jälgimise, dokumenteerimise ning intervjuude kaudu jäätmejaama töötajatega, kes puutuvad igapäevaselt kokku klientidega ja nende muredega.
Kirjeldasime uurimistulemusi visuaalse kasutajateekonna abil, kus kirjeldasime peamisi muresid kliendi vaatenurgast. Loodud teekond sai meie peamiseks vahendiks partneriga suhtlemisel ja lahenduste kavandamisel. Lisaks märgistusele tegime ettepanekud valgustuse, juhendmaterjalide ja konteinerite ümberpaigutamise kohta territooriumil.
Oluline hetk kasutaja teekonnal oli nende kohtumine jaama administraatoriga. Kogu kontseptsioon pidi toetama administraatorit. See sai vahendiks, mis muudab tema töö lihtsamaks ja tõhusamaks, aidates nii ka ooteaegu vähendada ja järjekordasid kõrvaldada.
“Lähtuvalt Tallinna jäätmekavast 2022-2026 minnakse ka Tallinna jäätmemajanduses järk-järgult üle ühtsetele piktogrammidele. Kõigepealt kehtestati 2022 Tallinna jäätmejaamades uus hinnakiri, mille jäätmenimetused lähtuvad Üle-eestilise liigitikogumise piltsüsteemist. … Meil on hea meel, et Pääsküla pilootprojekt õnnestus ja sai nii klientide kui oma töötajate poolt head tagasisidet. Jäätmekonteinerid on nüüd paremini leitavad ja jäätmete kvaliteet parem. Kliendid on kiitnud ka üldskeemi, mis aitab suurel platsil õiget kohta leida. Puuduseks on osutunud see, et jaam on vana ja betoon, kuhu sildid on kinnitatud, pole vastu pidanud.”
— Rein Kalle, Tallinna Ringmajanduskeskus